Üdv mindenkinek!

 2009.02.18. 20:48

Hát ezt is megértem....Ez eddig az első blogom, amit létrehoztam, és nagyon örülök neki :), de egy kicsit ideges is vagyok emiatt... Elsősorban amiatt, hogy hogyan fogjátok fogadni. Most amiért most írok, hogy miről is fog szólni az egész... Elsősorban egy animés blogot akartam létrehozni, de mivel annyi mondanivalóm van (majdnem minden témában), hogy az reggelig is eltartana, ezért az oldalam címe nemes egyszerűséggel "mindenes blog". Csak egy dologra kérek meg mindenkit: hogy ha már kommenteltek, akkor lehetőleg ne legyen politikai jellegű, de a káromkodást is bizonyos határokig tűröm...

Előljároban csak ennyit akartam egyenlőre mondani... Addig is Viszlát ;) 

A bejegyzés trackback címe:

https://boganime.blog.hu/api/trackback/id/tr62951570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása